= CV

Sumera (Samra) Nishat


MAIL: info@samra-it.nl
Ik volg nu een opleiding ICT beheer als een update op de al aanwezge kennis en ervaring

Experience

Komp u ter hulp
IT training centre


IT management Hardware, Computers, Network, Server.
Den Haag
Nov. 2020..........
PERSOONLIJK PROFIEL
Door mijn werkervaring in een hectische helpdesk functie ben ik getraind in het multitasken en houd ik overzicht op het geheel. In mijn werk neem ik mijn verantwoordelijkheid en kan ik goed met stress omgaan en de klanten rustig te woord staan
Ik help graag mensen met hun computerproblemen.
Ik ben leergiering en houd ervan om nieuwe dingen te ontdekken.


Salariswens



OPLEIDING EN WERKERVARING

Rijbewijs B

Opleidingen
2009 - 2011 Diverse Microsoft certificaten
2001 - 2003 Bachelor of Computer Science at the Al Khair University Pakistan (HBO)
2000 - 2001 Intermediate Secondary Education: Pakistan (MBO)
1999 - 2000 Matriculations: Pakistan

ICT certificaten
Microsoft Office 2003, 2007,2019
Module 70-647(Pro: Windows server 2008, Enterprise Administrator)
Sep,2011
Module 70-680(Microsoft Win 7,configuring) Sep,2011
Module70-640(Module Windows Srvr 2008 AD,Conf)
Sep,2011
Module 70-642(Microsoft Conf. Windows Server 2008 networkinfrastr.) Sep,2011
MCITP-EA(Microsoft Certified IT Professional Enterprise Administrator) 2011
Module 70-236 (Microsoft Exchange Server 2007) Oct,2009
Module 70-291 (Microsoft Server 2003)
Aug,2009
Module 70-290 (Microsoft  Server 2003)
Jun,2009
Module 70-620 (Microsoft Vista Client)
Apr,2009
MCSA (Microsoft Certified System Administrator) 2008-2009
ITIL Foundation
(gevolgd 2009)
A+ N+ (hardware en netwerken) c
ursus (gevolgd 2009)
MS Office Windows97(Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access & Internet): Advance Computer
Academy(Pakistan) 1999.

 

Werkervaring(Referenties op aanvraag)
2020
Receptioniste administratief medewerkster bij Embassy of Pakistan in Nederland
Ontvangen en doorverwijzen van bezoekers.
Eventueel noteren en invoeren van gegevens van bezoekers, uitreiken en innemen van bezoekerspassen.
Beantwoorden en doorverbinden van het binnenkomende telefoonverkeer.
Postverwerking.
Klanten helpen met hun vragen en doorverbinden met de juiste afdeling.
Administratie en administratief afhandelen van in-en verkooporders.

2014 - 2017
Verkoopmedewerker
bij Yari B.V. te Rotterdam
Verkopen van en advies geven op het gebied haar- en huidverzorgingsproducten
Verantwoordelijk voor de bestellingen
Winkelpresentatie
Opmaken van de kas
Kassa werkzaamheden

2011 - 2015
Helpdesk medewerker met administratieve taken bij Toshiba Medical Systems Europe BV te Zoetermeer

Registreren en aanmaken van werkoopdrachten
Afhandelen van de opdrachten binnen de tijdslimiet
Contact onderhouden met de eindgebruikers in Europa
Inkoop van computerapparatuur
Installeren en gebruiksklaar maken van de software
Onderhoud en ondersteuning van de eindgebruikers

2009

ICT medewerker onderhoud netwerk
bij Braam Beheer & onderhoud te Rijswijk
Installeren van computers (hardware en software)
Oplossen van problemen met het Windows besturingssysteem en Microsoft Office pakket
Aanleggen van netwerkverbindingen
Begeleiden van studenten

2008
Assistent onderwijs bij een basisschool te Gouda
Kinderen begeleiden bij het tellen, lezen, knutselen en andere activiteiten

2003
Telemarketeer bij International Advertising Agency (Muscat, Oman)
Verantwoordelijk voor de telefonische verkoop van Toyota bedrijfsauto´s
Aanprijzen van diensten en producten op het gebied van auto onderdelen

2003
Lerares Basisschool bij Axis Public School in Pakistan
Les geven in wiskunde en Engels tot groep 8

1999
Trainer MS-Office en Engels
bij de Advance Computer Academy in Pakistan
Het geven van een basistraining aan jongeren en volwassenen in Engels en MS-Office

  • TALEN

       
    • Nederlands
    • Engels
    • Hindi
    • Urdu

  • Interesses

    • Muziek
    • Fotograferen
    • Reizen
    • Zwemmen